جمعه 28 اردیبهشت 1403
۱۰ نکته که قبل از شروع بازی کلش رویال باید بدانید
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 543
  • بازديد ديروز : 274
  • بازديد کل : 8,467,924
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
۱۰ نکته که قبل از شروع بازی کلش رویال باید بدانید
  • تعداد بازديد : 1165
  • ۱۰ نکته که قبل از شروع بازی کلش رویال باید بدانید

    قصد داریم به معرفی ۱۰ نکته که قبل از شروع بازی کلش رویال باید بدانید بپردازیم که برای موفقیت بیشتر در این بازی بسیار کمک کننده هستند. این نکات با جستجو در انجمن های مختلف این بازی جمع آوری شده و حاصل تجربه ی چندین گیمر می باشند. با دانستن این نکات دوستانی که تازگی ها شروع به بازی نموده اند از این پس بازی را آسان تر و با آگاهی بیشتر دنبال خواهند کرد.

    نکات بازی کلش رویال

    این نکات عبارتند از:

    ۱- همیشه سعی کنید در ابتدای کار به حریف اجازه ی حمله دهید در این صورت این شما هستید که فرصت آنالیز استراتژی او را خواهید داشت. مثلاً چنانچه حریف دوئل را با شاهزاده(Prince) یا مینی پِکا(Mini P.E.K.K.A) آغاز کرد، شما به آسانی با استفاده از ارتش اسکلت ها(Skeleton Army) می توانید حمله اش را خنثی کنید. یا برای مثال دیگر چنانچه حریف تصمیم گرفت تا با استفاده از (Goblin Barrel) تصمیم بر نابودی دیفنس شما را بگیرد، شما بلافاصله با استفاده از Arrows card  با این حمله مقابله کرده و مانع نابودی دیفنستان می شوید و از صدمه ی بیشتر جلوگیری می کنید.

    ۲- هرگز در حین بازی الکسیر خود را هدر ندهید! مثلاً در گیم پلی های زیادی دیده شده که بازیکنان نه چندان لول بالا تنها با کمک آرچر و بدون استفاده از تانکر قادر به ایجاد آسیب چندانی به حریفشان نشده اند. پس الکسیرتان را در زمان مناسب تری صرف کنید نه برای مقابله با نیروهای نه چندان قوی.

    ۳- لازم نیست تا با هر نیروی نظامی مقابله کنید. همانند آنچه در نکته ی دوم مثال زدیم که گفتیم لازم به مقابله جدی با برخی نیروها نمی باشد نیست و از آن ها به شما آسیب جدی وارد نمی گردد. گاهی اوقات بهتر است اجازه دهید برج های دفاعی به مقابله با نیروهای دشمن بپردازند.

    ۴- هرگز تمام الکسیرتان را یکجا و صرف یک چیز نکنید. مثلاً اگر بخواهید تمام الکسیرتان را برای تخریب یک برج به کار ببرید حریف ممکن است به خوبی از این فرصت استفاده نموده و زمینه ی شما را یکجا نابود کند. همیشه یک نقشه پشتیبان برای مواقع حساس در ذهن داشته باشید!

    ۵- چیدن یک ترکیب درست از نیروها برای اتک ها در پیروز شدن در دوئل بسیار مهم هستند. داشتن یک ترکیب خوب از نیروها برای اتک در هر زمان لازم یکی از نکات مهمی هست که بایستی برای خود در نظر بگیرید.

    ۶- هیچ گاه نیروهایی که جمعی حمله می کنند را یکجا نفرستید چرا که به راحتی توسط ابزارهای ضدهوایی و یا توسط Valkyries به آسانی نابود می شوند و این اصلاً اتفاق جالبی در یک اتک منطقی نخواهد بود.

    ۷-برای سرعت بخشیدن به کارت های خود بهتر است عضو یک کلن شوید و از کمک های هم کلنی های خود استفاده نمایید که تاثیر چشم گیری در پیشرفتتان خواهد داشت.

    ۸- نیروهایی که از آن ها استفاده نمی کنید را آپگرید نکنید و طلاهایتان را هدر ندهید، شاید بهتر باشد تا آن ها را صرف دونیت کردن به هم کلنی های خود کنید! از آنجایی که محدودیتی برای کارت هایی که استفاده نشوند وجود ندارند لازم نیست تا برای کارت های استفاده نشده نگران باشید.

    ۹- دلیل شکست های شما همیشه نوع  و یا سطح کارت هایی که استفاده می کنید نیستند بلکه بسیاری از اوقات دیده شده که اگرچه نیروها قوی هستند امّا انتخاب استراتژی بد برای حمله و یا به عبارتی نداشتن استراتژی باعث شکست می شود. بهتر است گیم پلی های زیادی از بازیکنان حرفه ای را ببینید تا با روش های حمله و دفاع و در کل چیدن یک استراتژی خوب برای یک اتک آشنا شوید و در اتک هایتان آن ها را تمرین کنید.

    ۱۰- همه ی ما از شکست متنفریم، امّا نباید یک شکست دلسردتان کند و بایستی با امید و آرامش به کار خود ادامه دهید تا حالت های مختلف را تجربه کنید. اگر چنانچه حس کردید استراتژی اشتباهی انتخاب کرده اید بر ادامه ی کار با همان استراتژی اصرار نکرده و آن را تغییر دهید. ترکیب نیروهایتان را رفرش کنید!

    امیدواریم که این نکات آموزشی هر چند اندک به شما کمک کند تا از این بازی لذت بیشتری برده و این شما باشید که پیروز، دوئل ها را به پایان می برید.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش