شنبه 09 تیر 1403
:clash of clans,hog rider,hog rider در بازی clash of clans,آموزش بازی clash of clans,اموزش hog rider,بازی آنلاین clash of clans,خوک سوار,خوک سوار در بازی clash
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,344
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,568,956
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
استراتژی حمله با Hog Rider گرازسوار + ویدئو
  • تعداد بازديد : 974
  • استراتژی حمله با Hog Rider گرازسوار + ویدئو

    استراتژی حمله با  گرازسوار Hog Rider

       گرازسوار از جمله نیرهایی است که در ابتدا فقط ساختمان های دفاعی دشمن را هدف قرار می دهد و به وسیله اکسیر سیاه (Dark Elixir) ساخته می شود.

            600px-Gallery_Hog_Rider2

       گرازسوار (hog rider) بدون توجه به سطح دیوار، می تواند از روی آن بپرد ولی نمی تواند راه را برای نیروهای دیگر باز کند. اگر می خواهید سربازانی را برای پشتیبانی از آنها استفاده کنید، حتما از دیوار شکن (Wall Breaker) استفاده کنید.

       برای حمله با گرازسوار  شما می توانید از همان روش حمله با باربارین (Barbarian) یعنی استفاده از تعدادی زیادی از آنها به صورت همزمان استفاده کنید زیرا استفاده از تعداد بالایی از hog rider ها بسیار کارآمد و موثر می باشد. فقط برای داشتن ارتشی از hog rider شما مقدار نسیتا بالایی دارک اکسیر می خواهید. مثلا برای ساخت ۳۰ عدد از آنها ۱۳۵۰ دارک اکسیر نیاز دارید.

       برای رها کردن گرازسوار ها در روستای دشمن ابتدا نیروهای داخل clan castle و در صورت توان hero ها را نابود کنید. سپس از طرفی حمله کنید که hog rider ها سریع به سلاح های سنگین دشمن مثل martar برسند و آنها را نابود کنند.

       از گرازسوار (hog rider) می توانند مانند غول (Giant) برای منحرف کردن ساختمان های دفاعی دشمن استفاده کرد. هم سلامتی مناسبی دارند و هم سرعت خوبی. برای مثال برای حملات ترکیبی که انجام می دهید چند hog rider را به عنوان طعمه همراه داشته باشید.

       در حملاتی که با ارتش hog rider انجام می دهید حتما از طلسم شفا دهنده (Healing Spell) استفاده کنید چون برای hog rider ها بسیار و به شدت موثر است.

       برای بیرون کشیدن و منحرف کردن نیروهای clan castle دشمن، بهترین گزینه استفاده از hog rider است. بطوریکه ۱ یا ۲ تا از آنها را طوری رها کنید که به نزدیک ترین نقطه تا clan castle برسند. سپس کم کم با کمک نیرو های دیگر مثل باربارین یا همان hog rider آنها را به یک گوشه بکشانید و همه ی آنها را نابود کنید. این استراتژی برای حملات clan wars بسیار مناسب است.

       از روش بالا می توانید برای منحرف کردن پادشاه باربارین (Barbarian King) یا ملکه کماندار (Archer Queen) نیز استفاده کنید.

    چند ویدئو حمله با گرازسوار


    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش