- بربرین(Barbarian)
- آرچر(Archer)
- گوبلین (Goblin)
- جاینت (Giant)
- دیوار شکن (Wall Breaker)
- بالون نظامی (Balloon)
- ویزارد (Wizard)
- هیلر (Healer)
- دراگون (Dragon)
- پکا (P.E.K.K.A)
- مینیون (Minion)
- سرباز گراز سوار (Hog Rider)
- والکری (Valkyrie)
- گالم (Golem)
- ویچ (Witch)
- لاوا هوند (Lava Hound)
- هوگ رایدر (hok rider)
- کمان ایکس (X-Bow)
- برج کماندار (Archer Tower)
- خمپاره انداز (Mortar)
- ضد هوایی (Air Defense)
- برج جادوگر (Wizard Tower)
- تسلای مخفی (Hidden Tesla)
- توپ (Cannon)
- برج جهنمی (Inferno Tower)
- دیوار (Walls)
- Air Sweeper
- دریل اکسیر سیاه (Dark Elixir Drill)
- معدن اکسیر (Elixir Collector)
- معدن طلا (Gold Mine)
- مخزن اکسیر (Elixir Storage)
- انبار طلا (Gold Storage)
- مخرن اکسیر سیاه (Dark Elixir Storage)
- اردوگاه ارتش (Army Camp)
- پادگان (Barracks)
- پادگان مخوف (Dark Barracks)
- آزمایشگاه (Laboratory)
- کارگاه طلسم (Spell Factory)
- تخت پادشاه بربرها (Barbarian King Altar)
- ساختمان اصلی (Town Hall)
- قلعه قبیله (Clan Castle)
- تزئینات روستا (Decorations)
- موانع (Obstacles)
- توپخانه عقاب (Eagle Artillery)
- آمار بازديد
- بازديد امروز : 251
- بازديد ديروز : 3,583
- بازديد کل : 8,596,929
![شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع](http://s6.picofile.com/file/8224351676/december_update_sneak_peek_shield_changes_1440x564_c.jpg)
سوپر سل بالاخره وعده خود را عملی کرد و شروع به منتشر کردن آپدیت های بازی نمود و خوشحالم که اولین آپدیت رسمی را خدمت شما معرفی می کنیم ، امروز 23 نوامبر 2015 است و نخستین روز از 2 هفته معرفی آپدیت رسمی بازی کلش آف کلنز که در ماه دسامبر تاون هال 11 ، قهرمان جدید ، ساختمان دفاعی جدید و ... توسط سوپرسل معرفی شد و این بروز رسانی جدید با تغییرات جدیدی همراه است که هدف آن بهبود بازی است ! ما سعی خواهیم کرد که این آپدیت ها را به شما در اسرع وقت معرفی نماییم که در اولین مطلب به معرفیشیلد- قسمت اول : حمله و دفاعمی پردازیم که برای توضیحات بیشتر بهادامه مطلبتوجه نمایید ...
یکی از مسائلی که در بازی تاثیر گذار است و در بروز رسانی ها و آینده بازی تاثیر گذار است و هر روز با آن نیز سرو کار داریم شیلد است و سیستم شیلد یک کار پیچیده و ظریف است که شامل یک بسته گسترده و تغییرات بزرگی است که برای دفاع عادلانه تر روستا طراحی شده است و به بازی انعطاف بیشتری می دهد و هدف آن این است که کاربران را به حمله های بیشتر تشویق خواهد کرد !
سیستم شیلد ( سپر ) بازنگری شده است و بهبود یافته است .
قبلا در چند پست در مورد جزئیات سیستم شیلد توضیحاتی داده شده بود که گفته شده بود شیلد حمله و دفاع چگونه بازیکنان را تجت تاثیر قرار خواهد داد با این حال دو تغییر اساسی که باید بازیکنان با آن آشنا باشند و آگاهی داشته باشند که اولین و مهمترین آن :
+ تخریب تاون هال دیگر شیلد به شما اهدا نمی کند - پس تاون هال هایتان را دیگر در داخل روستا قرار دهید!
+ هنگام شیلد اگر حمله کنید دیگر شیلد شما کلا از بین نمی رود بلکه بر اساس طراحی بازی ، مقداری از آن کم می شود.
قانونی که برای این شیلد طراحی شده است بر اساس حمله ای است که به شما و تخریب روستایتان بدست خواهد آمد و بر این اساس هرچه حملات و تخریب بیشتر باشد ساعات شیلد افزایش می یابد .
12 ساعت شیلد با تخریب 30% روستا کسب می شود.
14 ساعت شیلد با تخریب 60% روستا کسب می شود.
16 ساعت شیلد با تخریب 90% روستا کسب می شود.
افرادی که حمله می کنند اگر با 50% نیروهایش به شما حمله نکند ، شیلدی کسب نمی شود !
راجب به حمله ایی که می کنید ، زمانی که در حالت شیلد (محافظت) هستید :
+ زمانی که در حالت شیلد هستید می توانید سرچ کنید که از زمان شیلدتان کم نمی شود ، می توانید حالتانتقام را بکار بگیرید (revenge) و در یا در حالت مولتی پلیر حمله و بازی کنید.
+ استفاده از multiplayer بازی یا استفاده از حالت revengeبازی از شیلد شما3 ساعتکم می کند .
+ در حملات بعدی در حالت شیلد ساعات بیشتری کم می شود از شیلد ( 4 ساعت ، 5 ساعت و ...)
تغییرات زیادی برای این مورد ها وجود دارد از جمله محافظت از روستای جدید و غارت مجدد و پیشنهاد جایزه و ... ولی در حال حاضر تا این اندازه برای این پست کافی است و این جزئیات و کنجکاوی های شما در آینده بحث خواهیم کرد و همین بس که حملات روزانه و دفاع از روستا را دیدیم که چگونه بازی و یک بازیکن کلش (Clasher) را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
این شیلد برای همه آغاز می شود.
سیستم دفاعی شیلد از ابتدای بازی دست نخورده باقی مانده بود و باید برای آن فکری می شد چرا که بعد از هر حمله بازیکنان به مدت طولانی به حالت شیلد می رفتند و نزاع و حمله کمتر می شد.
در مورد سیستم دفاع / حمله - در حالت دفاع ممکن است کمی زننده و با ناراحتی برای شما باشد ، چرا که ساختمانهایتان را می بینید تخریب شده است و غنائم بازی به سرقت رفته و اکسیر و طلا هایی را از حملات دیگران از دست داده اید ولی باید توجه داشته باشید که نیمی از هیجان بازی و سرگرمی آن وشیرینی بازی به حمله است ، سیستم کاملا متعادل طراحی شده است و به دقت برنامه ریزی شده است و امکان سرکوب مهاجم وچود دارد و ضربه زدن به بازیکنان دیگر خیلی سخت نیست و اغلب بازیکنان را در حالت هجومی قرار خواهد داد.
سیستم جدید شیلد می توان بازیکنان را به امیدوار کند تا به جمع کردن تروفی بپردازند و آنها را عملا هل دهد به لیگ های برتر برای گرفتن و کسب جوایز بیشتر لیگهای بالاتر و گیم پلی بازی را لازم بود بعد از سه سال تغییر داد و همین باعث می شود تا بازیکنان از راه های خلاقانه کشف کنند و از استراتژی های مختلف کسب درآمد کنند !
تاون هال خارج - دیگر احتیاج بود به یکی سیستم جدید شیلد
درست است که "شیلد رایگان" با گذاشتن تاون هال در بیرون از دهکده به راحتی کسب میشد و در بسیاری از روستاها و نقشه ها و استراتژی ها بکار گرفته می شد ولینبرد: راهی عادلانه تر متعادل تر و انعطاف پذیر و سرگرم کننده است که باعث درگیری بیشتر بین بازیکنان می شود و پشتیبانی بهتر از گیم پلی بازی است برای راه های آینده و برنامه های جدید بازی بکار گرفته می شود.
چطور سیستم دفاعی شیلد جدید بازی را بهتر می کند ؟
گرفتن شیلد دیگر غیر قابل اعتماد است و دیگر شیلد برای مدت طولانی در دهکده تان فعال نیست.
دفاع خوب می تواند شما را اجبار کند به دفاع دوباره از دشمن - تخریب کم هم هیچ شیلدی نمی دهد.
زمان شیلد انعطاف ناپذیر است و اغلب بیش از حد طولانی و یا خیلی کوتاه نیست و متناسب با برنامه روزانه شما است.
شیلدهای 12 ساعته خیلی طولانی بود و به این معنا که شما بازی را فراموش می کردید و با شیلد های جدید بازی معنای بهتری پیدا می کند .
شیلد های طولانی باعث دلسرد شدن از بازی می شود و یک تاکتیک ضعیف به شمار می آید .
شیلدهای طولانی که به دفاع کننده داده می شد به بازی لطمه می زد و باعث خسته کننده شدن بازی می شد.
واضح است که برای بهبود بازی موثر بود ! و افراد باهوش می توانند به خوبی بازی را مدیریت کنند چرا که شیلدهای قبلی که غیر قابل اعتماد بودند و انعطاف پذیر نبودند منجر به شیلد فراموش شده می شدند و شیلد فراموش شده باعث عدم درگیری می شود و عدم درگیری و مبارزه منجر به عدم حمله می شد و عدم حمله منجر به دلسرد شدن از بازی می شد .
نويسنده : محمد | تاريخ : دوشنبه 02 آذر 1394 |
موضوعات : موارد اصلی , آموزش ها , جنگ کلن ها (Clan Wars) , |
![مدل مجلسی 2016 مدل لباس](http://up.merc.ir/view/474831/1970606585.gif)
![محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما](http://up.ijms.ir/view/1446219/Exclusive%20Backlinka-Ir.gif)