چهارشنبه 13 تیر 1403
برنامه کاربردي شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,دانلود برنامه شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه توپ شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه کاربردي ويندوز شيلد-برنامه کاربردي شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,دانلود برنامه شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه توپ شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه کاربردي ويندوز شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه خوب شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه بهينه سازي  شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  , برنامه پشتيبان گيري شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه جديد شيلد- قسمت اول : حمله و دفاع  ,برنامه بهينه سازي به نام شيلد- قسمت اول : حمله و
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 5,260
  • بازديد ديروز : 9,367
  • بازديد کل : 8,589,985
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع
  • تعداد بازديد : 816
  • شیلد- قسمت اول : حمله و دفاع

    سوپر سل بالاخره وعده خود را عملی کرد و شروع به منتشر کردن آپدیت های بازی نمود و خوشحالم که اولین آپدیت رسمی را خدمت شما معرفی می کنیم ، امروز 23 نوامبر 2015 است و نخستین روز از 2 هفته معرفی آپدیت رسمی بازی کلش آف کلنز که در ماه دسامبر تاون هال 11 ، قهرمان جدید ، ساختمان دفاعی جدید و ... توسط سوپرسل معرفی شد و این بروز رسانی جدید با تغییرات جدیدی همراه است که هدف آن بهبود بازی است ! ما سعی خواهیم کرد که این آپدیت ها را به شما در اسرع وقت معرفی نماییم که در اولین مطلب به معرفیشیلد- قسمت اول : حمله و دفاعمی پردازیم که برای توضیحات بیشتر بهادامه مطلبتوجه نمایید ...

     

    یکی از مسائلی که در بازی تاثیر گذار است و در بروز رسانی ها و آینده بازی تاثیر گذار است و هر روز با آن نیز سرو کار داریم شیلد است و سیستم شیلد یک کار پیچیده و ظریف است که شامل یک بسته گسترده و تغییرات بزرگی است که برای دفاع عادلانه تر روستا طراحی شده است و به بازی انعطاف بیشتری می دهد و هدف آن این است که کاربران را به حمله های بیشتر تشویق خواهد کرد !

     

    سیستم شیلد ( سپر ) بازنگری شده است و بهبود یافته است .

    قبلا در چند پست در مورد جزئیات سیستم شیلد توضیحاتی داده شده بود که گفته شده بود شیلد حمله و دفاع چگونه بازیکنان را تجت تاثیر قرار خواهد داد با این حال دو تغییر اساسی که باید بازیکنان با آن آشنا باشند و آگاهی داشته باشند که اولین و مهمترین آن :

     

    + تخریب تاون هال دیگر شیلد به شما اهدا نمی کند - پس تاون هال هایتان را دیگر در داخل روستا قرار دهید!

    + هنگام شیلد اگر حمله کنید دیگر شیلد شما کلا از بین نمی رود بلکه بر اساس طراحی بازی ، مقداری از آن کم می شود.

     

    قانونی که برای این شیلد طراحی شده است بر اساس حمله ای است که به شما و تخریب روستایتان بدست خواهد آمد و بر این اساس هرچه حملات و تخریب بیشتر باشد ساعات شیلد افزایش می یابد .


        12 ساعت شیلد با تخریب 30% روستا کسب می شود.
        14 ساعت شیلد با تخریب 60% روستا کسب می شود.
        16 ساعت شیلد با تخریب 90% روستا کسب می شود.
        افرادی که حمله می کنند اگر با 50% نیروهایش به شما حمله نکند ، شیلدی کسب نمی شود !

    راجب به حمله ایی که می کنید ، زمانی که در حالت شیلد (محافظت) هستید :

    + زمانی که در حالت شیلد هستید می توانید سرچ کنید که از زمان شیلدتان کم نمی شود ، می توانید حالتانتقام  را بکار بگیرید (revenge) و در یا در حالت مولتی پلیر حمله و بازی کنید.

    + استفاده از multiplayer بازی یا استفاده از حالت revengeبازی از شیلد شما3 ساعتکم می کند .

    + در حملات بعدی در حالت شیلد ساعات بیشتری کم می شود از شیلد ( 4 ساعت ، 5 ساعت و ...)

     

    تغییرات زیادی برای این مورد ها وجود دارد از جمله محافظت از روستای جدید و غارت مجدد و پیشنهاد جایزه و ... ولی در حال حاضر تا این اندازه برای این پست کافی است و این جزئیات و کنجکاوی های شما در آینده بحث خواهیم کرد و همین بس که حملات روزانه و دفاع از روستا را دیدیم که چگونه بازی و یک بازیکن کلش (Clasher) را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

     

    این شیلد برای همه آغاز می شود.

    سیستم دفاعی شیلد از ابتدای بازی دست نخورده باقی مانده بود و باید برای آن فکری می شد چرا که بعد از هر حمله بازیکنان به مدت طولانی به حالت شیلد می رفتند و نزاع و حمله کمتر می شد.

    در مورد سیستم دفاع / حمله - در حالت دفاع ممکن است کمی زننده و با ناراحتی برای شما باشد ، چرا که ساختمانهایتان را می بینید تخریب شده است و غنائم بازی به سرقت رفته و اکسیر و طلا هایی را از حملات دیگران از دست داده اید ولی باید توجه داشته باشید که نیمی از هیجان بازی و سرگرمی آن وشیرینی بازی به حمله است ، سیستم کاملا متعادل طراحی شده است و به دقت برنامه ریزی شده است و امکان سرکوب مهاجم وچود دارد و ضربه زدن به بازیکنان دیگر خیلی سخت نیست و اغلب بازیکنان را در حالت هجومی قرار خواهد داد.

    سیستم جدید شیلد می توان بازیکنان را به امیدوار کند تا به جمع کردن تروفی بپردازند و آنها را عملا هل دهد به لیگ های برتر برای گرفتن و کسب جوایز بیشتر لیگهای بالاتر و گیم پلی بازی را لازم بود بعد از سه سال تغییر داد و همین باعث می شود تا بازیکنان از راه های خلاقانه کشف کنند و از استراتژی های مختلف کسب درآمد کنند !

    تاون هال خارج - دیگر احتیاج بود به یکی سیستم جدید شیلد

     

    درست است که "شیلد رایگان" با گذاشتن تاون هال در بیرون از دهکده به راحتی کسب میشد و در بسیاری از روستاها و نقشه ها و استراتژی ها بکار گرفته می شد ولینبرد: راهی عادلانه تر متعادل تر و انعطاف پذیر و سرگرم کننده است که باعث درگیری بیشتر بین بازیکنان می شود و پشتیبانی بهتر از گیم پلی بازی است برای راه های آینده و برنامه های جدید بازی بکار گرفته می شود.

     

    چطور سیستم دفاعی شیلد جدید بازی را بهتر می کند ؟

    گرفتن شیلد دیگر غیر قابل اعتماد است و دیگر شیلد برای مدت طولانی در دهکده تان فعال نیست.

    دفاع خوب می تواند شما را اجبار کند به دفاع دوباره از دشمن - تخریب کم هم هیچ شیلدی نمی دهد.

    زمان شیلد انعطاف ناپذیر است و اغلب بیش از حد طولانی و یا خیلی کوتاه نیست و متناسب با برنامه روزانه شما است.

    شیلدهای 12 ساعته خیلی طولانی بود و به این معنا که شما بازی را فراموش می کردید و با شیلد های جدید بازی معنای بهتری پیدا می کند .

    شیلد های طولانی باعث دلسرد شدن از بازی می شود و یک تاکتیک ضعیف به شمار می آید .

    شیلدهای طولانی که به دفاع کننده داده می شد به بازی لطمه می زد و باعث خسته کننده شدن بازی می شد.



    واضح است که برای بهبود بازی موثر بود ! و افراد باهوش می توانند به خوبی بازی را مدیریت کنند چرا که شیلدهای قبلی که غیر قابل اعتماد بودند و انعطاف پذیر نبودند منجر به شیلد فراموش شده می شدند و شیلد فراموش شده باعث عدم درگیری می شود و عدم درگیری و مبارزه منجر به عدم حمله می شد و عدم حمله منجر به دلسرد شدن از بازی می شد .

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش