چهارشنبه 13 تیر 1403
اسپل های جدید دارک تقریبا دو هفته پیش معرفی شدند و من فکر میکنم همه کلی وقت داشتیم تا اونا رو بشناسیم. احتمالا بیشتر مردم هم مثل من فکر می کردن- ۳ اسپل جدید یکی برای نابودی نیرو های کلن کسل یکی که به
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 4,976
  • بازديد ديروز : 9,367
  • بازديد کل : 8,589,701
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
اسپل های کلاسیک در برابر اسپل های دارک
  • تعداد بازديد : 724
  • اسپل های کلاسیک در برابر اسپل های دارک

    اسپل های جدید دارک تقریبا دو هفته پیش معرفی شدند و من فکر میکنم همه کلی وقت داشتیم تا اونا رو بشناسیم. احتمالا بیشتر مردم هم مثل من فکر می کردن- ۳ اسپل جدید یکی برای نابودی نیرو های کلن کسل یکی که به ساختمان ها آسیب بزنه و یکی که سرعت نیرو ها رو زیاد کنه. همه این ها میتونیم با اسپل لایتنینگ و ریج انجام بدیم. در این پست میخوام بهتون نشون بدم که هنوز در بعضی موقعیت ها استفاده از اونها به جای اسپل های قدیمی بهتره.
    اسپل های دارک در برابر اسپل های معمولی
    اسپل های دارک فقط روی یک کار تمرکز دارند (یعنی مثل اسپل ریج هم سرعت و هم قدرت رو افزایش نمیدن). اونا در مقایسه با اسپل های قدیمی هم جای کمتر می گیرند و هم زمان ساختشون کمتره . کاملا معلومه که اونا به اندازه اسپل های معمولی قدرتمند نیستند و نمی تونند جایگزین خوبی براشون باشن چون دقیقا روی یک کار تمرکز دارند. من در اینجا چند تا موقعیت مختلف براتون توضیح میدم که در اونها نباید از اسپل های دارک استفاده کنید یا باید استفاده کنید.
    چرا هنوز از اسپل ریج استفاده میکنیم؟
    بیاید به زمانی برگردیم که اسپل haste معرفی نشده بود. در خیلی از استایل های اتک از نیرو های کند استفاده میشه و شما معمولا از اسپل ریج برای سرعت بخشیدن بهش استفاده کنید در این موقعیت شما شاید اون طور که میخواید نیرو ها به صورت دیوانه وار پر سرعت نشن.
    در استفاده از بالون کدوم بهتر اسپل ریج یا اسپل هیست؟
    بالون ها خیلی خیلی کند هستن شما میمیرید تا ببینید دارن یه دهکده بزرگ رو نابود میکنن ولی وقتی روی اسپل ریج قرار میگیرن به راحتی چیزا رو نابود میکنن. اونا میزان تخریب بالایی دارن . اونا هر چهار ثانیه تخریب وارد میکنن و این یعنی میزان صدمه شون چهار برابر DPSشونه (منظور از DPS میزان آسیب بر ثانیه هست که برای بالونت مکس ۶۸۴!). حالا فکر کنید که ۴-۶ تا بالون دارید اونا به تنهایی میتونن هر ساختمونی رو با اولین ضربه شون از بین ببرن.

    همه اینا رو گفتم که بگم اونا نیازی به افزایش قدرت ندارن که از اسپل ریج استفاده کنیم.
    بهترین انتخاب: از اسپل هیست استفاده کنید. در این روش شما میتونید دو برابر اسپل ریج اسپل هیست ببرید.
    در حمله با دراگون ها هم بهتره از اسپل هیست استفاده کنیم؟
    دراگون ها هم مشکل بالون ها رو دارن اونا کندن. در واقع هر دوتاشون نیرو های هوایی دارن و این تنها نقطه مشترکشونه. اونا به جای اینکه به دفاعی ها حمله کنن به هرچی دلشون خواست حمله میکنن و سریعتر بالون ها حمله میکنن در ۱.۵ ثانیه. (دراگون مکس نصف بالون مکس آسیب میرسونه)

    1

    شما به طور معمول دسته ای از دراگون ها رو نمی بینید چون زود یا دیر پراکنده میشن (مخصوصا مخزن ها برای یه مدت طولانی سرگرمشون میکنه)
    بهترین گزینه: از اسپل ریج استفاده کنید چون فضاش دوبرابر اسپل هیسته و هم قدرتشونو تا ۱۷۰ درصد بیشتر میکنه (در لول مکسش)

    2

    بقیه نیروها ها با اسپل ریج:
    بعضیای دیگه از اسپل ریج برای نیرو هایی که مثل تانک (کند و بزرگ) هستن هم استفاده میکنن: مثل گولم . هدف در اینجا سرعت بخشیدن به نیروهایی که مثل تانکن نیست. بلکه قدرت دادن به اوناس.
    بهترین گزینه: به نظر من از اسپل جامپ استفاده کنید ولی بین ریج و هیست، ریج رو پیشنهاد میکنم.
    نتیجه: شما الان میدونید که فقط در بالون ها از اسپل هیست استفاده میکنیم، مخصوصا ایر سوییپر دوم یه اوقات تلخی رو براشون ایجاد کرده. از اونجایی که استراتژی هایی که در اون ها از بالون استفاده میشه زیاد و موفقه شما باید در هر کدوم از این استراتژی ها مثل: PentaLavalLoon-Balloonion-Surgical Balloon-GoLaLoonion و… از اسپل هیست استفاده کنید.
    بهترین موقعیت برای استفاده از اسپل لایتنینگ
    بیاید یه نگاهی به اسپل لایتنینگ در برابر دو اسپل مقابلش بندازیم.
    از بین بردن نیرو های کلن کسل حریف:
    اسپل لایتینگ برای نابودی نیروهای کلن کسل برای ما اوقات خوشی رو زیاد به وجود نیاورده. من هر دفعه از لایتنینگ استفاده کردم حداقل یکی از نیرو ها به باقیموند. شما همیشه به یه روه از لایتنینگ نیاز دارید و اسپل لایتنینگ برای وارد کردن بیشترین ضربه باید دقیقا روی پیکسل وسط ساختمون لمس شه

    3

    اسپل پویزن به صورت ثابت و در یک ناحیه مشخص ضربه وارد میکنه و به یه گروه از اونا نیاز ندارید.همینطور آسیبش اندازه اسپل لایتنینگه. همچنین نصف اسپل لایتنیگ جا میگیره
    بهترین گزینه: بدون هیچ گونه فکر کردن از اسپل پویزن استفاده کنید.
    از بین بردن ساختمون های دفاعی یا بقیه ساختمان ها:
    اسپل زمین لرزه به صورت درصدی آسیب وارد میکنه و روی نابود کردن ساختمون ها اصلا روش حساب نکنیدو من از ۶ اسپل زمین لرزه روی ایردیفنس عکس زیر استفاده کردم و فقط نصف جونش کم ولی همین لول از ایردیفنس با ۳ اسپل لایتنینگ از بین رفت

    4

    شاید بپرسید که اسپل زمین لرزه به چه دردی میخوره. شما فقط با ۴ اسپل زمین لرزه لول یک میتونید هر لول از دیواری رو از بین ببرید (حتی لول ۱۱)
    بهترین گزینه: اسپل لایتنینگ برای از بین بردن ساختمون ها و اسپل پویزن برای از بین بردن دیوار ها
    اسپل لایتنینگ در برابر اسپل پویزن/زمین لرزه
    اسپل لایتنیگ واقعا آپشن خوبی برای از بین بردن ساختمون ها هست-اگر میخواید همیشه آمادگی برای نیرو های کلن کسل رو داشته باشید حتما یه اسپل پویزن همراه داشته باشید. من استفاده از اسپل زمین لرزه رو خیلی دوست دارم چون خیلی بهتر از والبریکره با اسپل زمین لرزه هر دیواری رو که دلم بخواد از بین میبرم و دیگه از شر والبریکر راحت میشم
    اطلاعیه: ببخشید دوستان از این به بعد تا یه «مدتی» (شاید کم شاید زیاد) تصمیم گرفتم دیگه روی سایت پست نزارم. به خوبی خودتون ببخشید دیگه.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط amir در تاريخ 1394/05/09 و 18:51 دقيقه ارسال شده است

    سلام من سرور دومو گرفتم ولى مپمو که ميسازم ميام بيرون ميرم روى کلش مپم سيو نشدهايا توى نسخه ى جديد سيو ميشه؟؟؟
    لطفا جواب بديد
    پاسخ : آره


    کد امنیتی رفرش